.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه اعتراض ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد بابل
بیش از 700 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد بابل در اعتراض به وضعیت بد فرهنگی، صنفی و علمی دانشگاه آزاد بابل اعتراض کردند.

به گزارش شمال نیوز، متن نامه به شرح زیر است:

با استعانت از خدای منان، با نظر به اینکه دانشگاه های آزاد کشور سرمایه عظیم ملی و علمی برای کشور محسوب می شوند و در رشد سح علمی و فرهنگی کشور نقش به‌سزایی دارند، انتظار می‌رود تا مانند همیشه طلایه‌دار در این عرصه ها باشند، به همین منظور ما دانشجویان دانشگاه آزاد بابل مطالبات خود را در این حوزه ها پیگیری کرده تا انشاءالله به فضای علمی و فرهنگی کشورمان کمکی کرده باشیم.

* بخش علمی

با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پیشرفت چشم‎گیری د مسابقات و مارتن‌های علمی داشته، متاسفانه در دانشگاه آزاد بابل شاهد بی‌توجهی به برگزاری سمینارها و نشست‌های علمی و تخصیص نیافتن بودجه کافی به بخش تحقیقاتی و پژوهشی هستیم.

همچنین بی‎اعتنایی به دانشجویان نخبه علمی دانشگاه و فراهم نکردن شرایط مناسب برای شرکت در مسابقات و المپیادهای علمی و وجود بعضی از اساتید کم برخوردار از نظر سطح علمی در حوزه رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و … از جمه مطالبات ما دانشجویان از ریاست دانشگاه است.

* بخش صنفی

ما دانشجویان دانشگاه آزاد بابل شاهد کم‌توجهی و نبود توجه کافی به وضع خوابگاه دانشگاه «مشکلات صنفی، رفاهی، بهداشتی و ...» نیز هستیم، در بخش ورزشی با وجود امکانات خوب در بخش سالن و … اما متاسفانه شاهد این هستیم که با وجود ساخت این مجموعه با منابع مالی کسب‌شده از دانشجویان، از خود دانشجویان نیز بابت استفاده از فضا پول دریافت می‌شود.

* بخش فرهنگی

در این حوزه متاسفانه شاهد بی‎اعتنایی مسئولان به استمرار و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، ایجاد فضای مناسب فرهنگی و توجه به مناسبات مذهبی و ملی، پوشش نامناسب اساتید خانم و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی برای تضارب آرای دانشجویان و ... هستیم.

هچنین عدم برگزاری مراسم برای بیشتر مناسبت‌ها و رویدادها که مهم ترین و اساسی‌ترین رخدادها در تاریخ کشور است، شور و هیجان دانشجویی را برده و برای انتقال فرهنگ پایداری اسلام ناب تحرک خاصی مشاهده نمی‌شود.

همچنین با وجود حضور دو شهید گمنام در دانشگاه که حقیقتاً برکتی برای این واحد دانشگاهی است، اما کوچک‌ترین فعالیتی برای انتقال روش، منش و سیره شهدا صورت نمی‌گیرد.

لذا در این راستا، ما جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد بابل نسبت به بی‌توجهی به امور فرهنگی، علمی و صنفی، اعتراض خود را بیان کرده و خواستار پایان دادن به این معضلات هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 خرداد 1394
با اومدن حاجی آقای قلی پور دانشگاه تونسته روپای خودش بایسته اینقدر منفی بافی نکنید یکی دوتا مغرض چیزهایی مینویسند میگن هفت صد نفر شعورهم چیز خوبیه
پاسخ ها به این نظر
راستین 31 خرداد 1394
قلی پور!!!!!!!!!!!!!!!!!! اون که دانشگاه رو ملک شخصی خودش می دونه مگه کسی از اقوام مونده که هیئت علمی یا در کادر دفتری نباشند......
محمد 31 خرداد 1394
دوست نا گرامی
من و دانشجویان دانشگاه میدونیم شما کی هستی
برادر آزاده باش
ناشناس 31 خرداد 1394
لطفا در مورد بی حجابی کارمندان زن این دانشگاه بنویسید واقعا در مملکت اسلامی فاجعه هست ...
استاد دانشگاه 31 خرداد 1394
اقایون با کار فرهنگی در ۱۸ ماه مدیریتشون دانشگاه را در استانه ورشکستگی قرار دادند. بس کنید تو رو خدا اقایون دلواپس. نگذارید بگوییم به بهانه کار فرهنگی چه کارها که نکردید. اصلا کار فرهنگی را تعریف کنید. کار فرهنگی یعنی برگزاری فلان جشن با هزینه های سرسام اور میلیونی؟؟؟؟ یعنی دعوت از اقای .... و پرداخت هزینه چند صد هزار تومانی از بیت المال؟؟؟؟ نتایج فعالیت های فرهنگی ۱۸ ماهه شما چه بود؟؟؟ جز ورشکستگی دانشگاه چه دستاوردی داشتید. چقدر دانشجوی بی نماز را نماز خون کردید. تعریف شما از کار فرهنگی ضد فرهنگ اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری است
پاسخ ها به این نظر
کیارش 31 خرداد 1394
عاورین دکتر روح الامینی!
آشناس 31 خرداد 1394
آقا کاملا درسته

من چند ماه پیش در مقطع ارشد از این دانشگاه فارغ التحصیل شدم . باورتون نمیشه دانشگاهی با این منبع درآمد بالا از ارائه حداقل امکانات به دانشجویان به دوره!

دانشجو برای خوردن آب از آبخوری دانشگاه مثل بچه های دبستانی مجبوره دستشو بکنه زیر شیر! ..... یاد بچه گیای خودمون تو دهه 60 بخیر !! دریغ از چارتا لیوان پلاستیکی یکبار مصزف...

دانشجو برای استفاده از سرویس بهداشتی اجازه نداره از امکانات داخل ساختمونها استفاده کنه و اونها به کارکنان اختصاص داره! و باید فاصله نسبتا زیادی رو برای اینکار طی کنه تا به انتهای محوطه دانشگاه برسه.

از امکانات سالن غذا خوری و کیفیت پایین غذا هرچی بگم کم گفتم.

نحوه برخورد برخی اساتید (خصوصا قدیمی ترها) و برخی از کارکنان به شدت دور از ادبه و متاسفانه هیچ مرجعی برای شکایت و اعتراض وجود نداره

من دوره لیسانسم رو در دانشگاه آزاد قزوین گذروندم و با اینکه از اولین پذیرفته شده های اون دانشگاه در بدو تاسیسش بودیم ولی اهتمام مدیریت به سرویس دهی در تمام زمینه ها به دانشحوها غیرقابل کتمانه ..... نتیجه اون شکل مدیریت در دانشگاه قزوین که جدیدالتاسیس تر از دانشگاه بابله (سال71) این میشه که تیم روبوکاپ دانشگاه قزوین در دنیا روی سکوی مسابقات میره، دانشگاه میزبان مسابقات جهانی میشه و بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد قزوین امروزه جزو اساتید مطرح دانشگاههای بزرگ کشور مثل شریف، امیرکبیر و ... هستند.

بعله جناب قلی پور فاصله بین آدمای کارآمد مثل امثال شماها و دکتر موسی خانی رییس دانشگاه آزاد قزوین بسیار زیاده و دریغ از گوش شنوا
نا شناس 31 خرداد 1394
دانشگاه بابل ثبت نامی تو لیسانس نداشت و برای تامین مخارجش رفت دکتری رشته های مختلف رو آورد. و اینقدر بیشتر هیات علمی بابل ضعیف هستن که ورداشتن از علوم تحقیقات تهران استاد آوردن.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 خرداد 1394
آخه عزیز من مگه دانشگاهی که استاد ضعیف داشته باشه بهش دکترا هم میدن؟!!!!!!!!!!! یه چیزی بگو بگنجه آخه!!!!!!!!!!!! لابد شمام می خواستی بدون درس خوندن، استادا بهت حال بدن 20 بشی که نشد حالا استادات شدن بد!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 31 خرداد 1394
با نظر این دوستمون کاملا موافقم. در کنار اینکه باید بررسی جدی در جهت حل مشکلات و تامین خواسته های حداقلی دانشجویان صورت بگیره اما هیات علمی ضعیف که ربطی به مدیریت دانشگاه نداره. اونو کجای دلم بزارم!
معاون پژوهشی 31 خرداد 1394
با سلام
در بحث پژوهشی ، بیشترین بودجه پژوهشی را صرف همایشهای ملی ، کتب دانشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی ، طرحهای پژوهشی و ... کردیم . همه این هزینه ها با درایت و حمایت حاج آقا قلی پور بود .
کیارش 31 خرداد 1394
ضعف در رده های مختلف مدیریت ..... ضعف علمی اساتید ، حضور افراد غیر متخصص در امور فرهنگی ، اجتماعی از ایرادات بارز این دانشگاه است و متاسفانه هیچ اقدامی در اینخصوص انجام نمی شود.

من از ریاست دانشگاه می پرسم چطور ممکن است دانشگاه نتواند کارت دانشجویی که چزو امکانات حداقلی محسوب میشود در اختیار دانشجویش قرار دهد؟؟

چرا دانشگاه امکاناتی جهت دسترسی دانشجو به منابع علمی و سایتهای دانشگاههای معتبر خارجی و داخلی (آنگونه که در مقطع ارشد تمام دانشگاههای داخلی مرسوم است) در اختیارشان نمی گذارد؟؟ در آنصورت چه توقعی از دانشجو میتوان داشت که در پژوهشها کپی کاری نکند؟
حسین 31 خرداد 1394
با سلام
منم فارغ التحصیل سال 90 در مقطع ارشد مدیریت این دانشگاه بودم.
واقعاً جای بسی تاسف هست با این همه دانشجو در مقاطع ارشد و کارشناسی و جدیداً در مقطع دکتری، حتی چیزای اولیه رو هم ندارد.
فقط و فقط پارتی بازی میکنن از بالا بگیر تا پایین
حتی دستشویی تو خود دانشکده ها ندارن و باید 500 متر پیاده روی کنن تا برسن به دستشویی.
آقای قلی پور اگه مدیر بود نمیفرستادنش ساری و الان دوباره اومده بگه که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خداوکیلی چیکار کرده تو این چندسا مدیریتش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسولان جواب بدهن.
اینم از دارو دسته آقای هاشمی رفسنجانی هست که دوباره بعد از احمدی نژاد برگشت
نا شناس 31 خرداد 1394
شعور كجا بود اخوي / كسي اصلاً دنبال عقل و فهم و شعور نيست اگر باشد كه وضع اين نيست
نا شناس 31 خرداد 1394
سایت دانشگاه رو نگفتین برادرا . حتی از دیال آپ هم پایینتره..اون زنه ااونجا نشسته فقط محدودیت اعمال میکنه
نا شناس 31 خرداد 1394
اقایون دلواپس. نگذارید بگوییم در دولت عدالت محور به بهانه کار فرهنگی چه ها که نکردید. نگذارید بگوییم که چه وام ها به اسم خود و بستگان نزدیکتان از بودجه دانشگاه اخذ کردید. نگذارید بگوییم شما که لباس پیغمبر بر تن دارید هنوز بعد از کنار رفتن از مسوولیت اتومبیل پرشیا واحد علوم تحقیقات، و پول دانشگاه ... در اختیارتان هست. بگذارید ما ساکت باشیم.....
نا شناس 26 تير 1394
بچه های دکتری دامپزشکی که خیلی از استاداشون راضین
مخصوصا اناتومی..
خودشون متوجه میشن منظورم چیه..
من که اینجا نمیمونم
میرم یه دانشگاه دیگه
لیاقت این همه علمو ندارم
نا شناس 14 مرداد 1394
سلا علیکم؛ یکی پا شده یک اعتراضی کرده به وضعیت دانشگاه جای پرداختن به اینکه دلواپس است یا غیردلواپپس بگید اصلا این چیزایی که میگه درست است یا نه؛ بنده از دوره کارشناسی تا دوره کارشناسی ارشد رو از همین دانشگاه گرفتم، یک فوق دیپلم هم از دانشگاه قائم شهر دارم، واقعا از نظر امگانات به دانشجو خیی ضعف داره، اینکه مدیریت عوض شد دوباره به روال گذشته تغییر کرد هیچ تغییر در روال داشنگاه در دوره دو مدیریت صورت نگرفت، اما کسایی که رشته مدیریت خوندند بیان بفرمایند جناب دکتر آقای قلی پور که ما هم قبول داریم برای ساخت دانشگاته زحمت کشیدند آیا نباید بازنشست شن تا عرصه برا جوانان فراهم شود. برید ببینید از چه سالی رئیس دانشگاه است حالا قبلش بماند. کمی خطوط فکری بیایم بیرون و بگیم این دانشگاه مدیر تخصیل کرده اکادمیک و برنامه محور می خواد. این دانشگاه داره بدون برنامه پیش می ره. بله فقط یک برنامه داره اونم پذیرش دانشجو در مقاطع بالا برای حذب اعتبار بیشتر. کمی از دلواپسی و غیردلواپسی بیاید بیرون و علمی به قضیه نگاه کنید.
بنده یک برخورد از جناب دکتر نبوی میگم شما بقیه رو بگیرید موضوع پایان نامه رو باید ایشان امضا بزنن رفتم محل کارشون یک ساعت معطل شدم با هزار بدبختی شماره تماسش و گرفتم، بودن اتاق همکارشون تماس گرفتم ضمن سلام گفتم استاد کجایید خدمت برسم برای امضا سریع میگن اتاق آقای نصرالهی جلسه ام بدون خداحافظی قطع تماس، خشک زد این دکتر مملکت ماست و بدتر مدیریت گروه. رفتم دیدم چند تا از اساتید دارن با هم گپ و گفت میکنن اسمشو گذاشتن جلسه. عدم مدیریت و نظارت صحیح. تکریم ارباب رجوع، ارباب رجوعی که داره بهت نون با عسل میده.
با تشکر دانشجویی عین شما که مشغول تدوین پاین نامه هستم دریغ از کمک ناچیز مدیریت گروه و اساتید.
نا شناس 10 شهريور 1394
این دانشگاه با آمدن مجدد آقای قلی پور به خاک سیاه نشست، و آینده بسیار بدی خواهد داشت، چون چیزی بنام برنامه ریزی و استفاده از قابلیت ها وجود ندارد و فقط یه آب و نون برای ایشان و بقیه مدیران در این مدت ایجاد می کند....
دانشجو 27 بهمن 1394
سلام دوستان از سرویس بهداشتی گفتن ! آخه این هم شد مشکل ؟! بیاید جلو باند بازی بعضی از اساتید رو بگیرید، دار و دسته درست کردن پول یا مفت از بچه ها میگیرن که پایان نامه هاشون انجام بدن ؛ نفر معرفی میکنن بیرون دانشگاه میگن اینا مورد تایید مان برید پیش اینا در طول ترم یه بخشی از نمرات رو اختصاص میدن به مقاله میگن به شرط ارائه مقاله نمره کامل میدیم، خب چند نفر میتونن بنویسن ؟ بقیه مجبورن چیکار کن ؟ یا میدن بیرون یا مجبورن به دار و دسته خود استاد مراجعه کنن البته چند نفر اینجورین ها ! همه نه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.